Dijous 25 de setembre tindrà lloc l'acte "Amb la recerca, fem ciutat".
L’acte es farà a les 19 h, al pati de l’Escorxador (Av. de Joncadella, 2), i es centrarà en una taula rodona per donar a conèixer els projectes de recerca que porten a terme cada una de les entitats i té com a fil conductor l'impacte que tenen al territori.
La taula rodona anirà a càrrec d'experts en diferents àmbits i, posteriorment tindrà lloc un networking de divulgació científica per tal d'establir i mantenir xarxes, intercanviar informació, recursos, oportunitats i suport mutu.
Les entitats implicades: UManresa, UPC Manresa, ICS Catalunya Central, Sant Andreu Salut, Althaia i Eurecat.
Inscriu-te i apropa't a la recerca, la innovació i els seus protagonistes.
Català
Inici inscripcions:
dissabte, 30 agost, 2025
Final inscripcions:
dijous, 25 setembre, 2025